poniedziałek, 29 lipca 2013

OO. Prolog


Prolog

Nazywam się Violetta . Mam 25 lat . A moje nazwisko brzmi Castillo, a już za kilka tygodni Heredia .
Tak, biore z nim ślub, wybrałam Tomasa, ponieważ Leon musiał wyjechać . Ostatnio Fran coś mówiła, że Leon wraca. Chciałabym się z nim spotkać, ale nie, nie mogę, po tym co mi zrobił . Wyjechał bez pożegnania . Pożegnał się z wszystkimi, ale nie ze mną . A ja go kochałam . Teraz liczy się tylko Tomas, chyba . Chyba nie przestałam kochać Leona, nie, nie Violka nie możesz tak myśleś przecież kochasz tylko Leona . Co ja napisałam ?! Przecież nie długo biore ślub z Tomasem, nie mogę teraz myśleć, że kocham innego . Moimi najlepszymi przyjaciółkami są : Fran, Cami, Ludmi oraz Naty, chyba zaraz sie im wypaplam co zrobiłam . Wszystkie mamy swoją drugą połówkę,  tylko jedna Cami nie ma, ale widać, że kręci coś z Maxim . Mam nadzieje, że jakoś znajdzie drugą, ponieważ nie jestem pewna czy Naty by jej to wybaczyła . Jutro mam wieczór panieński z dziewczynami . Muszę coś wybrać .  Może to ? Dziewczyny mówią, że mają dla mnie niespodziankę . Ciekawa jestem co to ...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak, wiem krótko, ale to tylko PROLOG . Rozdziały będą dłuższe, obiecuje !

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne. Tylko nie podoba mi się to, że Viola ma wyjść za Tomasa :( Niech będzie z Leonem. Leonetta FOREVER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . W następnych rozdziałach, pojawi się postać Leona :)

      Usuń
  2. Fajne tylko Tomas... ~Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. 57 year old Associate Professor Luce Girdwood, hailing from Cottam enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and tabletop games. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta Competizione. Pobierz Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń