środa, 31 lipca 2013

O2. Pytanie Leona

 Violetta
Leon, zaczekaj tu chwile. - Rozkazałam mu
Dlaczego ? -spytał patrząc mi w oczy
Przecież nie wyjde tak na ulice ! - krzyknęłam
Muszę się iść przebrać ! - dodała
Viola, nie przebieraj się, tylko narzuć na siebie spodenki, ok ? - spytał sie
Ale będzie mi chłodno, a właśnie masz - zdjęłam jego bluze i mu ją dałam
Nie, nie trzeba ty ją weź . - odpowiedział mi
Ale tobie będzie zimno - przypomniałam mu o nim
Gdy patrze na ciebie w tym stroju, to już mi gorąco - zaśmiał sie
Haha, bardzo śmieszne - powiedziałam z sarkazmem
Dobra, ide założyć te spodenki - powiedziałam i tak zrobiłam
To idziemy ? - spytałam
Idziemy - odpowiedziałam i wzięłam go za rękę.
* W ciągu drogi *
Leon, a gdzie ty pracujesz ? - spytałam
Pracuje jako mechanik . - powiedział smutno
A ty  ?- spytał po chwili ciszy
Ja pracuje w Studio, jako pani od śpiewu . - odpowiedziałam
Oou, nieźle - odpowiedział
O co ci chodzi ? - spytałam zdziwiona
Nie, nie, nic - odpowiedział śmiejąc się
Tak, tak napewno - powiedziałam zaczynając się śmiać
Już jesteśmy - powiedziałam
Na którym piętrze mieszkasz ? - spytał
Na siódmym, numer domu dwadzieścia-dziewięć - odpowiedziałam
Ok, a jest tam winda ? -spytał
Nie, nie ma. Oczywiście, że jest głuptasie ! Kto by wszedł na siódme piętro ?! - zaśmiałam się i walnęłam w głowę.
Weszliśmy do budynku i zawołałam windę.
Panie przodem - powiedział i wpuścił mnie do windy
Dziękuje - powiedziałam śpiąco
Kocham Cię - powiedział gdy byliśmy na trzecim piętrze.
Leon... - powiedziałam smutno
No co ? - spytał jak by nigdy nic .
Ty już dobrze wiesz - powiedziałam powiedziałam głośno . Gdy drzwi się otworzyły, wyszliśmy i zaprowadziłam Leona do mojego mieszkania . Nagle Leonowi się coś przypomniało .
Violu, a gdzie ja będę spał, przecież ty masz tu tylko jedno podwójne łóżko ?! - spytał i śmiesznie poruszył brwiami .
Leon, nawet o tym nie myśl, ja mam Tomasa - powiedziałam smutno
Violu, wiesz, że ja słyszałem to co mówiłaś dziewczyną ? - spytał 
Naprawde ? - spytałam
Tak - powiedział zbliżając się do mnie
To co ja takiego mówiłam ? - spytałam odpychając go lekko
" Nie, ja jeszcze nie. Myślałam, że zrobie to z Leonem, ale on wyjechał " - powiedział przedrzeźniając mnie
Nie ładnie tak podsłuchiwać - powiedziałam i musnęłam jego usta
Violu, ty nadal tego chcesz ? - spytał
Ja, ja ja - zająkałam się

11 komentarzy:

  1. Prosze niech bedzie Leonetta ; )
    Niech Viola się zgodzi ^^
    Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ♥
    Zapraszam do mnie http://storyofvilu.blogspot.com/
    // Dynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się zgodziła :) ~Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział!
    Zgódź się Vilu.
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/ zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. A będzie leonetta czy nie plis napisz

    OdpowiedzUsuń
  6. http://klaudiaandfashion.blogspot.com/ zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że przeszkadzam. Zapraszam na rozdział dwudziesty ósmy, który wczoraj pojawił się na moim blogu.
    Opóźnienie, wiem, wiem.
    Pozdrawiam najserdeczniej. : )
    Xenia <3

    OdpowiedzUsuń